زمستون

یک قدم مانده به...

زمستون

یک قدم مانده به...

اندکی صبر سحر نزدیک است

بیشتر سایتا فیلتر شده و ارتباط اس ام اس هم قطعه! فیس بوک و حتی جامعه مجازی کلوب هم فیلتره! بلاگفا هم مختل شده. دیروز جلوی سارمان مرکزی دانشجوها تجمع کرده بودن اما یه خوش خبری بدم که بر اساس یه منبع موثق ارتباط با دوربین های مدار بسته دچار مشکل شده بود.   

 

عصر دیروز ساعتای ۵ دانشجو ها از دانشگاه بیرون اومدن و درهای دانشگاه تا ۶ بسته شد. پارک ملت شده پایگاه نظامی و حتی از مرزبانی هم نیرو به اونجا اوردن.  

همه جا یه جور ملتهب و خفقانه! من که از سیاست بیزارم ته دلم می ترسم. یکی از همکارا می گفت دیشب ساعت ۹ محدوده سجاد مملو از نیرو بود و انگار که نیمه شبه و همه پاساژا و مغازه ها بسته بودن. و بگیر و بزن اطراف فلکه پارک و وکیل آباد غوغا میکرده.   

   

دیروز خواستم برم پیاده روی. از درب شرقی تا اول ملک آباد که می رفتم حدود ۳۰ ۴۰ موتور نظامی ترک نشین با اون کلاه کاسکت و لباسای سبز پلنگی و مصلح که به سرعت از بیخ گوشم رد می شدن و من اونقدر ترسیده بودم که جرئت نمی کردم پشت سرمو نگاه کنم بیبینم کی تموم می شن! 

 

برادرم روزای آخر خدمتشو میگذرونه میگه چقدر آدمای رهگذر رو الکی می گیرن! نگرانم برای اون مادر و بچه ای که یهو اطرافشون شلوغ میشه و چشمشونو باز می کنن می بینن دستگیر شدن 

حتی برای همه ی کسایی که نمی خوان حقشون پایمال بشه و می ایستن و بهترین دوران جوونی شون بی رحمی و بی عدالتی و وحشیگری و استبداد و بی منطقی می بینن! 

 

خواهش می کنم از ته دل برای همه شون آیه الکرسی رو زمزمه کنیم.  

بسم الله الرحمن الرحیم  

الله لا اله الا هو الحی القیوم لا تأخذه سنة ولا نوم له ما فی السماوات وما فی الارض من ذا الذی یشفع عنده الا باذنه یعلم ما بین ایدیهم وما خلفهم ولا یحیطون بشیء من علمه الا بما شاء وسع کرسیه السماوات والأرض ولا یؤوده حفظهما وهو العلی العظیم...  

نظرات 1 + ارسال نظر
آزانس خبری وبلگ نویسان فارسی زبان سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 09:24 ق.ظ

اخبار ومطلب وبلاگ خودر رابرای مارارسال کنیدتامنتشر کنیم
آژانس خبری وبلاگ نویسان فارسی زبان
http://irnablog.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد