زمستون

یک قدم مانده به...

زمستون

یک قدم مانده به...

از کجا؟!

زمستون شده. و همه جا سفید... پیاده روها خونه ها درختا... آدما ساکتن و ماشینا کند. و من این کندی و سکوت رو دوست دارم و برف هر چی سنگین تر و درشت تر بباره قشنگ تره. دلم می خواد آدم برفی بسازم درست هم قد خودم. دو تا دکمه ی بزرگ بذارم جای چشاش و با نخ کاموا یه لبخند بزرگ بکشم تو صورتش بعد شال گردنمو بندازم دور گردنش. هر سال آدم برفی درست می کنم اما هیچ وقت هم قد خودم نبود. خیلی چیزا هست که می خواستم انجام بدم علاقه دارم یاد بگیرم ادامه شون بدم... 

 

هر چی بیشتر می خونم بیشتر می فهمم نمی دونم. نمی دونم واقعا می خوام چیکار کنم... برای شغل. و چه درسی رو ادامه بدم؟ گاهی زیر درستی تصمیمایی که به سرعت گرفتم می مونم.   

باید بیشتر بشناسم

خودم رو

_ 

 

ندونستن خیلی بده یه حس بد. که به استقبال یه چیز مبهمی می ری که تجربه ش رو هم نداری و نمی دونی چی می شه و اگه ندونی شاید کاری کنی که بی بازگشت باشه و من نمی خوام به راه بی بازگشت برم.

   

 

خیلی چیزا هست که نمی دونم. که باید یاد بگیرم. کتابای زیادی هست که باید بخونم...  
نظرات 6 + ارسال نظر
اجادسا شنبه 14 دی 1387 ساعت 03:00 ب.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام دوست من خوبی آپ جدید دارم یه سر بزن

شهر هرت جایی است که رنگهای رنگین کمان مکروهند و رنگ سیاه مستحب
شهر هرت جایی است که اول ازدواج می کنند بعد همدیگه رو می شناسن
شهر هرت جایی است که همه بَدَن مگر اینکه خلافش ثابت بشه


ماهی سیاه کوچولو به روز شد

اجادسا شنبه 14 دی 1387 ساعت 03:02 ب.ظ http://ajadesa.blogsky.com

راستی
راز خوندن تو همینه که هر وقت می خونی می فهمیمی که بعد این همه مدت چیزی نمی دونی و باید بیشتر بخونی

romina دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.black-love.blogsky.com

سلام عزیزم. وبلاگ جالب داری اگه دوست داشتی به منم سر بزن چون خیلی خیلی خوشحال میشم.
راستی مطالبت اینقدر جالب بود که لینکت کردم.
امیدوارم اشکالی نداشته باشه!!!!!
راستی بیای ها؟؟؟؟؟؟؟
منتظرم.

قاصدک دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 06:07 ب.ظ http://lmgolsr.blogfa.com

سلام
حق با شماس . دونستن خیلی بده و گاهی ادم رو به قعر چاه ویل میندازه . ولی خیلی وقتا دم یه چیز می خواد و تقدیر براش چیز دیگه ی رقم می زنه .
و برف . . . دریغ از حتی یک دونه برف . حتی یک دونه . زمستان خشک . هراس یه تابستان وحشتناک و خاک آلود .
خدا به همه مون رحم کنه .
تاسوعا و عاشورای حسینی رو تسلیت می گم . موفق باشید .


romina دوشنبه 23 دی 1387 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.black-love.blogsky.com

سلام دیدی دوباره اومدم؟؟؟؟
من مطلب جدید گذاشتم اگه خواستین بیان!!
اگه خواستین نداره حتما بیاین
باشه؟؟؟
من منتظرم

زمستون سه‌شنبه 24 دی 1387 ساعت 11:10 ق.ظ

به اجادسا

سلام
بله تجربه ی بی نظیریه! امیدوارم یه روز تجربه اش کنی. اگرچه اولش به یه حلقه ی بی نهایت شبیه است ولی وقتی اطلاعات آدم از صقر به یه حدی(شاید بستگی به خود آدم داره) مثلا ده برسه اونوقت شیب تشنگیش کمتر می شه.
چیزی که لازمه اضظراره

ممنون از حضورت
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد